2. U krijgt uw bestelling onbeschadigd, op tijd en in één levering.
Maar het kan altijd anders lopen. Dan spreken we het volgende met u af:
-
- Neem meteen na ontvangst van het beschadigde product of verpakking contact met ons op
Bel ons op +31(0)40- 290 11 30. Of geef via info@itmonline.nl aan ons door waarover u niet tevreden bent. Wij gaan direct op zoek naar een oplossing:
-
- Is uw bestelling beschadigd bij ons of tijdens het vervoer? Wij zorgen voor vervanging.
- Is uw bestelling beschadigd nadat u het pakket heeft aangenomen? Dan bent u zelf verantwoordelijk.
- Is maar een deel van uw bestelling gearriveerd? We sturen de rest zo snel mogelijk.
-
- Is er geen levering mogelijk vanwege overmacht?
Dan kunnen we uw bestelling annuleren. U kunt geen schadevergoeding bij ons claimen, als er sprake is van overmacht waar wij in ieder geval de volgende situaties onder verstaan:
-
- diefstal, brand of natuurrampen
- stakingen of industriële acties of geschillen
- handelen of nalaten van overheidsinstanties of douane
- leveranciers, onderaannemers of vervoerders die hun afspraken niet nakomen
- tekorten op de markt van de vereiste materialen of arbeid; of
- wijziging in valutawetten of andere ongunstige economische of financiële ontwikkelingen in of met betrekking tot uw locatie.
2.3 Wij zijn niet verplicht om een bestelling te aanvaarden.
Als u een bestelling bij ons doet, bepalen wij of we die – geheel of gedeeltelijk - accepteren.